Ajuntament de Cornellà de Llobregat

Incidències durant el Registre telemàtic
En cas de presentar-se una incidència durant la tramitació en el Registre d'entrada telemàtic a través de la Seu electrònica, li recordem que també estan habilitats els següents punts de registre:
 

OPCIONS TELEMÀTIQUES


A) AL REGISTRE ELECTRÒNIC DE L'ADMINISTRACIÓ O ORGANISME A QUÈ ES DIRIGEIXIN.
Registre telemàtic de la Seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat (mitjançant certificat digital o idCATMòbil). 
- Seu electrònica de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat
                - Si no disposa de certificat digital, pot sol·licitar en línia un certificat idCATMòbil, en el moment.

B) A L'ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ESTAT.
Registre electrònic comú (REC) de l'Administració de l'Estat, seleccionant el municipi i administració on vol derivar el seu registre (mitjançant certificat digital).
- Registre electrònic comú (REC)

C) A QUALSEVOL REGISTRE DE LES DIPUTACIONS PROVINCIALS, CABILDOS I CONSELLS INSULARS.
Registres a les diputacions (mitjançant certificat digital o idCATMòbil)
- Instància genèrica de la Diputació de Barcelona 

D)  ALS REGISTRES DELS AJUNTAMENTS DELS MUNICIPIS. (ARTICLE 121 DE LA LLEI 7/1985, DE 2 D'ABRIL, REGULADORA DE LES BASES DEL RÈGIM LOCAL).
Registres d'altres ajuntaments com Finestreta Única,  instància genèrica (mitjançant certificat digital i sistemes admesos).
 

OPCIONS PRESENCIALS


B, C i D)

E) A LES OFICINES D'ATENCIÓ CIUTADANA.

F) ALS REGISTRES DELS ÒRGANS ADMINISTRATIUS ALS QUALS S'ADRECIN.
Oficina de registre de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat. 
- Oficina d'Atenció al Ciutadà (Plaça Esglesia s n. Cornellà de Llobregat)
Horari: de 08: 30h a 14: 30h i de 16: 30h a 19: 00h. (*Consultar horaris específics a l’ Estiu, Dies especials..). Telèfon: 933770212
(*) NOTA: Per realitzar un registre de documentació no cal sol•licitar cita prèvia, tan sols acudir a la nostra oficina i obtenir un nombre d'atenció.

G) A LES OFICINES DE CORREUS, TAL COM S'ESTABLEIXI REGLAMENTÀRIAMENT.
Presentant la documentació en qualsevol oficina de correus.

H) A LES REPRESENTACIONS DIPLOMÀTIQUES O OFICINES CONSULARS D'ESPANYA A L'ESTRANGER.

I) A QUALSEVOL ADMINISTRACIÓ DE LES COMUNITATS AUTÒNOMES.

J) EN QUALSEVOL ALTRE QUE ESTABLEIXIN LES DISPOSICIONS VIGENTS.
 

TENS DUBTES TRAMITANT?

L'Ajuntament de Cornellà disposa d'un servei de suport d'atenció telefònica, OAC360, que guia als usuaris i usuàries per facilitar que la ciutadania pugui fer els tràmits via telemàtica:

OAC360
Truca'ns!
935.955.093
De dilluns a divendres de 8 a 20 h
oac360@aj-cornella.cat
Si ho prefereixes, omple aquest formulari i et trucarem nosaltres.
 

Altre informació d'interès:
 (*) Recordeu indicar l'Organisme de destinació, Ajuntament de Cornellà de Llobregat,  al qual voleu enviar la vostre sol·licitud.